Nowy system PvP w Heroes Online
Firma Ubisoft przedstawiła nową aktualizacje do gry Might & Magic: Heroes Online zawierającą między innymi nowy system PvP oraz ogromne zmiany w umiejętnościach postaci . Poniżej znajduje się oficjalny spis zmian.
„Nowe zdolności
Całkowicie zmieniliśmy strukturę zdolności, których mogą nauczyć się bohaterowie wszystkich klas. Tworząc je staraliśmy się wyjść na przeciw Waszym sugestiom i życzeniom wprowadzenia bardziej zróżnicowanych i ekskluzywnych zdolności w każdej frakcji i klasie.
Dotychczas było łącznie 43 zdolności bohatera, podczas gdy teraz jest ich 60. To zwiększa liczbę zdolności dostępnych dla każdej z klas bohatera z 21 do 30, oznacza to również, że do 30 poziomu można wydać 16 punktów zdolności. Wprowadzenie nowych zdolności wiąże się również z ich zróżnicowaniem, tak więc nieco inne zdolności będzie mógł wypracować bohater magii, a inne bohatera mocy, gdyż różne zdolności można posiąść w różnych klasach i frakcjach. Kiedy staniesz do Walki przeciw innemu graczowi powinieneś odczuć różnicę, ponieważ prawdopodobnie rozwinął się w inny sposób niż Ty.
Wszystkie te zdolności nie zmieściłyby się w poprzednim rozstawieniu drzewka zdolności, dając nam możliwość dalszego ich otwarcia. Jest to w pewnym sensie nowa szkoła zdobywania zdolności, która pozwala otworzyć to co istotne. Wcześniej musiałeś uczyć się wszystkich umiejętności po kolei, aby uzyskać zdolność dającą Ci najwięcej siły. Natomiast teraz musisz zainwestować więcej wysiłku w możliwość odblokowania poszczególnych punktów zdolności.
Jeżeli chodzi o same zdolności, jest tu wiele rzeczy do odkrycia. Praktycznie nie ma zdolności, która nie zostałaby w jakiś sposób zmieniona, a zupełnie nowe zdolności oferują więcej możliwości przechytrzenia przeciwnika, niż kiedykolwiek wcześniej.
Z niecierpliwością czekamy na Wasze komentarze i opinie! Jesteśmy również bardzo ciekawi jakie strategie stworzycie dla nowego typu bitw na arenie PvP.
Nowy system lig PvP
Dodaliśmy zupełnie nowy tryb konkurencji gracz kontra gracz. Składa się z czterech głównych elementów, które dodaliśmy, by gra PvP była bardziej ekscytująca.
Sezony rozgrywek
Gracze mogą teraz rywalizować w turniejach ligowych, które są podzielone na sezony. Sezony trwają przez daną ilość dni, a następnie najlepsi gracze z lig są nagradzani wspaniałymi nagrodami zawierającymi Pieczęci Bohatera.
Podczas trwania sezonu, gracze mogą zdobyć punkty sezonu za każdy rozegrany mecz (zwycięstwa dają więcej punktów niż przegrane). Zdobyte punkty sezonu następnie są porównywane z wynikami innych graczy w lidze.
Ligi
Gracze zawsze rozpoczną konkurowanie PvP w najniższej możliwej lidze, która jest otwarta dla wszystkich i może pomieścić nieskończoną liczbę graczy. Pod koniec sezonu, X najlepszych graczy w niższej lidze, zostanie przeniesiona do wyższej ligi.
W pierwszym sezonie PvP nie będzie wyższych lig: w tej fazie będzie jedna duża liga. Po zakończeniu pierwszego sezonu, najlepsi gracze stworzą nową, wyższą ligę (liga 1), z resztą graczy przeniesioną do niższej ligi (liga 2). Ten schemat będzie powtarzany, aż osiągniemy odpowiednią liczbę lig, przy czym najniższa liga będzie mieć nieskończoną liczbę miejsc. (Ostateczna liczba lig zależy od graczy konkurujących w tym trybie gry).
Gdy będą dostępne dwie lub więcej lig, najlepsi gracze z każdej z lig będą mogli zmienić miejsca w lidze w zamian za najgorszych X graczy z ligi wyższej. Nie ma możliwości przeskoczenia ligi. Oznacza to również, że możesz spaść do niższej ligi, jeśli nie zdobyłeś za dużo punktów w danym sezonie.
Za wyjątkiem najniższej ligi, wszystkie ligi będą miały limit graczy, np. tylko 50 graczy będzie mogło konkurować w najwyższej z lig. Rozmiar lig będzie ponownie zależny od ilości graczy aktywnie konkurujących w trybie PvP.”