Line Cladis nie śpi, czas na kolejny update
A oto kolejny updejt! Przede wszystkim witamy serdecznie wszystkich nowych graczy. Elorth zaczyna się powoli zaludniać i to nie tylko Slavami! W tej aktualizacji skupiliśmy się na poprawieniu błędów w umiejętnościach oraz dodaliśmy nową lokację. Cieszymy się, że na forum sypiecie pomysłami! Część z nich została wykorzystana (np. więcej planów do craftu itemów na niski lvl wg propozycji Biezdara) czy nerf Bestii a la Midan. Pozostałe muszą zostać najpierw poddane pod dyskusję, ale coś ciekawego na pewno pojawi się w następnym updejcie!
Oto lista zmian:
gracze, którzy są z nami od początku i zasłużyli się nie tylko na polu walki, ale i pomagając nowym graczom otrzymali dodające im godności tytuły. Od teraz każdy będzie wiedział, z kim należy się liczyć w danej frakcji!
W Zagajniku można teraz po zabiciu potwora dostać mapę wskazującą drogę do Sleszczyna – zapadłej wioski zbójeckiej w eaderneńskich lasach. Postaci na 1 poziomie mają tam kilka dodatkowych zadań do wykonania!
Poprawiono działanie umiejętności dualisty, Szybkonogi wymusza nie korzystanie z ciężkiej zbroi do działania, Błyskawiczne ciosy i Przewaga wymagają broni małej lub jednoręcznej i lewaka do działania, Mistrz Sztyletu wymaga sztyletu do działania i wymusza nie korzystanie z ciężkiej zbroi
Poprawiono działanie guzika rzutów w Przygodzie
Poprawiono działanie umiejętności Twardość natury
Poprawiono liczbę tur działania umiejętności Żądza krwi i Przebijający pocisk
zmieniono ilość many i kondycji regenerowaną z miksturek lvl 5 z 5 na 20
specjalna promocja na tła w naszym sklepiku, o połowę taniej! Spraw, by innym oko z zazdrości bielało, gdy będą odwiedzać twój profil!
dodano na wiki plany sytuacyjne trzech startowych lokacji: Atialon, Trójdroże i Dobrohoczo. Dzięki temu wspaniałemu pomysłowi Zima łatwiej będzie się odnaleźć w swoim mieście!
uzupełniono opisy poszczególnych rodzajów zbroi na wiki, można teraz sprawdzić czym one się między sobą różnią i jak to wygląda na poszczególnych poziomach
przerośnięte kły przeróżnych eaderneńskich potworów tak zalały rynek, że straciły one zupełnie na wartości, można ewentualnie jeszcze ubłagać jakiegoś NPC w mieście, żeby skupił je za 1 koronę sztuka
niektórym potworom na wyższych poziomach dodano cukier w dropach. Domowi bimbrownicy będą mieli teraz tańsze źródło materiału do produkcji samogonu
poprawiono błąd z kumulowaniem się maksymalnego życia po resecie postaci
weszły kolejne zmiany do umiejętności Przyzwanie bestii, zwierzaka można przywołać tylko raz na walkę
usunięto w końcu Tajemniczego Gościa, który pałętał się jeszcze po miastach próbując od ludzi wycyganić jakieś esencje, o których nikt nic nie wie..
zmieniono wygląd logu walki tak by był bardziej przejrzysty, dodano numerację rund, usunięto wypalające gałki oczne kolory, niestety różu jeszcze nie ma, Brodhilda szuka jeszcze odpowiedniego odcienia na swojej palecie :((
na traktach pojawiły się słabsze potwory na poziom 1 (szczenię baboka i młoda wiewiórka), złowieszczą wiewiórkę odrobinę osłabiono
dodano nowe plany na poziomy 2,3, 4 teraz można wykonać między innymi swoją własną kolczugę lub łapcie!
Nie jest pobierane już PA za podróż z lokacji do lokacji.
Zmienia się już nazwa lokacji w której przebywamy jeśli podróżujemy do niej koniem.
Lista postaci w lokacji pokazuje teraz tylko zalogowane postacie.
Gracze mogą zakładać i dołączać do Przygód o poziomie o dwa wyższym niż ich posiadany.
zwiększono odrobinę drop rate żołędzi z Dobrochoczego
Miotacz szyszek, Cierniak i Poręczny Strug można zdobyć teraz z potworów lvl 3 a nie 5 jak było do tej pory
dodano Brudne bandaże w dropach Młodej Wiewiórki i Szczeniaka Baboka, większa jest też szansa że wypadną z Baboka Szamana
poprawiono opis umek Planarny Sojusznik i Przywołanie bestii, tak by było od razu wiadomo, że można mieć tylko jednego towarzysza na raz.
poprawiono cenę Szczurzego Futra i Oka, można teraz dostać u NPC za nie całą jedną koronę
dodano Skrzek w dropach z Ćmucha oraz Samogon z Wodnika
poprawiono wymaganie w zadaniu „Szara strefa wiary” w Zakonie
zmniejszono wymaganie na Zrabowany artefakt w zadaniach fabuły głównej, zmniejszono jego drop rate i dopasowano cenę sprzedaży u NPC, te same zmiany dotknęły Antyczną biżuterię
w lokacji admiństwo ma widoczne ikonki, teraz nigdzie się już nie przemkną niezauważeni