Kolejna aktualizacja Grepolis
Strategiczna gra online czyli Grepolis w najbliższą środe zostanie zaktualizowana do najnowszej wersji oznaczonej numerkiem 2.67. Wprowadza ona m.in 34 nowe zadania a także zmiany w systemie przyjaciół.
Nowości i zmiany:
- Wprowadzono kilka ulepszeń dotyczących samouczka:
- Wymieniono strzałkę podpowiedzi na tę z aplikacji mobilnej.
- Dostosowano graficzne podpowiedzi do nowych zadań.
- Poprawiono kilka nagród.
- Cześć rozbudowanych zadań zostało podzielonych na osobne misje.
- Dodano 34 nowe zadania.
- Zwiększono minimum punktów, które musi posiadać znajomy, który rozpoczął grę za pomocą systemu zaproszeń z 1000 do 3000 punktów; po ich uzyskaniu zapraszający otrzyma 200 sztuk złota. Zmiana została spowodowana tym, iż po zmianach w samouczku osiągnięcie 1000 punktów jest znacznie prostsze.
- Gracze, których ostatnie miasto zostało podbite, mogą rozpocząć grę z nowym bonusem „Nowa nadzieja”. Przez tydzień zmniejszy on czas budowy oraz zwiększy produkcję surowców o 40%.
- Ulepszono wygląd okna, które pojawia się po podbiciu wszystkich miast.
- Ulepszono pasek budowy w podglądzie miasta: od teraz jest odświeżany co sekundę.
- Poprawiono wymagania konieczne do pokazania się niektórych budynków w mieście.
- Dodano możliwość skasowania nagrody z misji wyspowej.
- Zoptymalizowano okno EasyPay.
- Usunięto statystyki siły walki jednostek morskich, które nie są uwzględniane w bitwie.
- W agorze oraz podglądzie kultury wyświetlają się poziomy kultury, które są „zarezerwowane” przez trwające okupacje oraz kolonizacje.
- Dodano sekundy do raportów.
- Zmieniono nazwę zakładki w narzędziu do rezerwacji z „Nowe” na „Sugerowane”.
- Kliknięcie na surowce wyświetlone w prawym górnym rogu ekranu powoduje otwarcie magazynu.
- Wprowadzono nowy wygląd szpiega.
Naprawione błędy:
- Po najechaniu kursorem na zakładki na forum sojuszu, nazwa działu wyświetlała się podwójnie.
- Menu czarów wyświetlało się w oknie wsparcia.
- Podczas skracania czasu budowy w ramach samouczka, nie wyświetlało się okienko z potwierdzeniem.
- Nazwy przycisków w menu kołowym nie posiadały odpowiedniej ramki.
- Po otworzeniu świątyni, odliczanie do zapełnienia maksymalnej ilości łask nie działało poprawnie.
- Przycisk służący do aktywacji kapitana w oknie wioski rolniczej nie działał poprawnie w Internet Explorerze 8.
- Przycisk aktywacji w podglądzie miast nie działał poprawnie.
- Wioski rolnicze nie posiadały paska postępu na mapie.
- Niemożliwe było wzniesienie budynków specjalnych za pomocą funkcji zmniejszenia kosztów budowy.
- Po wybraniu bohatera w planerze ataków, występował błąd JavaScript.
- W planerze ataków, gdy gracz otworzył kilka okien ataku pod rząd, pojawiała się niepoprawna informacja o błędzie, natomiast okna były puste.
- Flagi opuszczonych miast nie odpowiadały flagom w raportach.
- W Internet Explorerze 9 czas dotarcia ataku na miejsce nie wyświetlał się w podglądzie ruchów wojsk.
- Urlop nie zatrzymywał się, gdy ostatni świat, na którym grał gracz, został zamknięty.
- Wysłanie w ataku jednostek lądowych oraz bohatera skutkowało walką na lądzie oraz na morzu.
- Poprawiono wygląd okna fenickiego handlarza.
- Na mapie strategicznej miasta związane z misjami wyspowymi oznaczone były jak opuszczone miasta.
- Niektóre dymki z podpowiedziami były przesłonięte przez okna.
- Strzałki z podpowiedziami samouczka nie wyświetlały się w trybie budowy.
- Poprawiono błąd ze wskazówką w misji, która uczy graczy jak handlować z innymi osobami.
- Poprawiono tekst w magazynie dotyczący surowców przechowywanych w schowku.
- Naprawiono błędy z nazwami misji.