Meridian Gate- nowa mapa w Shards of War
Jak zapewne wiecie, od jakiegoś czasu twórcy pracowali nad nowymi mapami, które mają poprawić wrażenia z gry Shards of War. Wreszcie nadeszła pora, aby pokazać graczom pierwszą z nich. Witamy w Meridian Gate, strażników Shardów!
Meridian Gate to umiejscowione na dachach budynków pole walki rozciągające się na kilku obiektach w samym sercu Prime Shard, miejsca, skąd pochodzą Gemini i Striker. Na tej mapie kwatera główna, drony i wieże zostały zmodyfikowane i nawiązują do korporacyjnej wojny pomiędzy Aether oraz Spiral Directive. Choć główny cel pozostaje ten sam (zniszczenie kwatery głównej drużyny przeciwnej), pojawia się kilka nowych elementów gry.
Drony bateryjne
Podczas meczu w kwaterze głównej każdej z drużyn pojawiają się dodatkowe jednostki zwane dronami bateryjnymi. Podążają one wyznaczoną ścieżką do jednej z dwóch platform znajdujących się w dżungli. Gracze niszczą drony bateryjne przeciwnika, a ich własne drony dostarczają ładunek energii. Zgromadzenie trzech ładunków umożliwia uruchomienie nowego, potężnego elementu gry: mech-skafandra.
Mech-skafander
Mech-skafandry są dostępne w kwaterze głównej drużyny. Gracze wyposażeni w mech-skafander otrzymują dostęp do całkowicie nowego zestawu umiejętności, a także potężnego działa. Mech-skafandry zadają dodatkowe szkody wieżom i umożliwiają uciszenie oraz rozbrojenie wrogich Sentineli, zapewniając własnej drużynie przewagę podczas ataku na bazę przeciwnika.
Walka na wysokości
Drony bateryjne oraz mech-skafandry są celami opcjonalnymi. Decyzja o ich powstrzymywaniu oraz działaniach prowadzonych po odblokowaniu mech-skafandra stanie się kluczowym elementem strategii każdej drużyny. To nowy Shard, o którego przyszłości zadecydują walsze dalsze poczynania…