ubisoft

Włamanie do bazy danych Ubisoftu

ubisoft

Ubisoft właśnie rozsyła emailem informację o włamaniu na ich serwery. Pradopodobnie wyciekły emaile, loginy i hasze haseł usługi uPlay. Poniżej zamieszczamy pełną wiadomość, po jej otrzymaniu najlepiej wykonać znajdujące się tam polecenia (przede wszystkim zmienić hasło w uPlay). Piszemy o tym dlatego, że gry takie jak Settlers Online czy Anno Online korzystały z kont uPlay, więc jeśli gracie w te gry prawdopodobnie wasze dane zostały wykradzione.

Szanowny Użytkowniku,
W ostatnim okresie odkryliśmy, że jedna z naszych stron WWW została zatakowana w celu uzyskania dostępu do naszych sieci. Nieautoryzowane wejście zostało natychmiast zablokowane przez nasz personel do spraw bezpieczeństwa, podjęliśmy też odpowiednie kroki w celu wyjaśnienia włamania, a także rozpoczęliśmy procedury mające na celu przywrócenie właściwego funkcjonowania wszelkich systemów, które mogły być obiektem ataku.

Podczas naszych działań odkryliśmy, że starano się nielegalnie przejąć dane z naszej bazy. Wśród informacji, które mogły być celem ataku znalazły się: nazwy użytkowników, adresy e-mailowe oraz ukryte hasła. Zwracamy uwagę, że Ubisoft nie przechowuje żadnych informacji dotyczących płatności dokonywanych przez użytkowników kont. Wszelkie dane związane z kartami bankowymi naszych klientów nie były oraz nie są zagrożone poprzez ten atak.

Z uwagi na poważne niebezpieczeństwo związane z ewentualnym wyciekiem tych danych rekomendujemy zmianę hasła dostępu do konta: [nazwa konta]

Aby wpisać nowe hasło prosimy wejść na poniższy link: [link do resetu hasła]

W celu pełniejszego zabezpieczenia rekomendujemy wprowadzenie zmian we wszystkich serwisach WWW gdzie użytkownicy mieli podobne lub te same hasła.

Więcej informacji Znajdą Państwo tutaj: https://support.ubi.com/pl-PL/FAQ.aspx?platformid=60&brandid=2030&productid=3888&faqid=kA030000000eYZMCA2.

Jeśli Macie Państwo dodatkowe pytania uprzejmie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta poprzez usługę www pod adresem https://support.ubi.com

Gorąco przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Bezpieczeństwo Państwa danych pozostaje naszym priorytetem.

 

Post Author: TreeCo