TravianLOGO

Duża aktualizacja w Travianie

TravianLOGO

Do tej klasycznej strategii online zawitała ogromna aktualizacja, która jest głównie poprawką poprzedniej. Została oznaczona numerkiem 4.4 🙂 Został także zrestartovany świat numer 1 .

1. Powiększona produkcja.
– Pola surowców produkują 40% więcej jednostek na godzinę.
– Bohater produkuje więcej surowców za punkty zainwestowane w umiejętnośc produkcji.

2. Pojemność kryjówki jest większa. Na poziomie pierwszym wynosi 200 (u Rzymian i Germanów) i 300 (u Galów), a na poziomie 10 odpowiednio 2000 i 3000.

3. Zmiany w ochronie początkowej:
– nie można wysłać wojska do gracza, który ma ochronę początkową (ani jako atak ani jako posiłki
– w trakcie ochrony gracz nie może wysłać wojska do innych graczy (ani jako atak ani jako posiłki)
– w trakcie ochrony gracz może atakować Natarów i oazy
– pod koniec okresu ochrony gracz może za darmo przedłużyć ochronę o 72 godziny (ale nie dłużej niż określone maksimum)
– w trakcie ochrony nie można wysyłać surowców ani handlować na rynku w stosunku gorszym dla siebie  niż   1:1.
4. Codzienne zadania i nagrody.
– funkcja znana z wersji urodzinowej gry, z drobnymi zmianami
– zamiast nagrody 200 srebra jest nagroda 20000 jednostek surowców losowego typu
– system zapisuje, jaką nagrodę za daną liczbę punktów gracz otrzymał i wykreśla ja z listy – gdy gracz otrzyma w kolejnych dniach wszystkie rodzaje nagród, lista jest resetowana. Dzięki temu kazdy dostaje wszystkie typy nagród w kolejnych dniach.

5. Zmiany dotyczące wyzwań i przedmiotów bohatera
– wiadra można używać raz na 24 godziny (na speedzie raz na 12 godzin)
– znacząco zwiększono liczbę surowców i jednostek, które można zdobyć na wyzwaniu, dotyczy to szczególnie środkowego i końcowego etapu gry
– zrebalansowano system decydujący o liczbie bandaży do zdobycia w wyzwaniach – w efekcie przedmioty te będą rzadsze
– dzieła sztuki będą rzadsze na początku gry, za to będzie ich więcej w późniejszych etapach
– maksymalna liczba wyzwań została dopasowana tak, aby wyzwania nigdy się nie skończyły

6. Punkty Kultury
– każdy na początek gry dostaje 500 Punktów Kultury
– święta w Ratuszu dają tyle punktów, ile produkuje dana osada (małe święto) lub całe konto (duże święto) i dają te punkty od razu po włączeniu święta, nie dopiero na koniec

7. Końcówka gry
– 8 osad Natarów z podwalinami cudów znajduje się poza szarym terenem. Są one mocniej bronione przez Natarów (o 50% więcej obrońców)
– Po wprowadzeniu planów konstrukcyjnych na danym świecie gry, zużycie zboża w osadach z cudami spada o połowę

8. Trakty handlowe – dostępne są także trakty do osad należących do sojuszników/koalicjantów, o ile w takiej osadzie jest artefakt lub Cud Świata.

9. Ulepszony interfejs Miejsca zbiórki:
– więcej filtrów
– możliwość ustawienia liczby wpisów (oddziałów) na stronę

10. Sprzedaż grupowa przedmiotów. Bandaże, klatki, zwoje, maści i dzieła sztuki mogą być sprzedawane w grupach po 5, 10, 30 i 50.

http://travian.pl/

Post Author: TreeCo