Ogromna aktualizacja w Clash of Swords

clashofSwordsLOGO2

Clash of Swords od dziś jest jeszcze piękniejsze;) Wszystko to i jeszcze więcej w  najnowszej aktualizacji gry. Już teraz serdecznie zapraszamy do spróbowania swoich sił w tej polskiej produkcji. Poniżej znajdziecie oficjalny patchlog.

1. Nowy Czat – oparty na nowym silniku o zupełnie zmienionej i rozbudowanej funkcjonalności. Znajdzie się w nim między innymi:
– nowy rozmiar okna czatu wraz z osobną ikonką do uruchamiania/wyłączania czatu.
– możliwość szeptania do graczy (również spoza gildii). Szepty będą działały jedynie w wypadku, kiedy osoba do której szept jest adresowany znajduje się online.
– możliwość tworzenia wielu kanałów (również z graczami spoza gildii).
– wprowadzony został Log Gildyjny z informacjami na temat: wpłaty srebra, złota, osiągnięcia wyższego poziomu, pokonania potworów na wyprawach itp. Log Gildyjny będzie posiadał opcję sortowania wiadomości. Jeżeli interesują nas jedynie wpłaty, wystarczy wybrać właściwą ikonkę, aby mieć wgląd wyłącznie do informacji na temat wpłat realizowanych przez członków gildii.
– wprowadzona została „wiadomość dnia”, widoczna tylko dla członków gildii (w Logu Gildyjnym). Przywódca gildii oraz oficerowie mają  możliwość edycji/zmiany tej wiadomości w dowolnym czasie. Wiadomość ta jest wyświetlana zawsze po zalogowaniu się do gry.


2. Zmiany w Poczcie:
– została wprowadzona możliwość wysyłania wiadomości równocześnie do wszystkich członków gildii.
– po zakończonej Wojnie Gildii/Wyprawie Gildii w skrzynce pocztowej pojawi się informacja na temat zwycięzcy oraz listy osób, które wylosowały nagrody.
3. Nowe, ulepszone wyglądy postaci.
4. Nowe przedmioty (uzbrojenie) będą dostępne w zadaniach, wyprawach, sklepach.
5. Nowe treści zadań.
6. Wprowadziliśmy zestawy przedmiotów (tzw. sety). Są to zestawy składające się z dwóch elementów (pierścień + naszyjnik), które dają premię procentową do zdobywanego srebra w grze. Sety można zdobyć jedynie w Wyprawach, Wyprawach Gildii, Wojnach Gildii. Sety nie będą dostępne w sklepach ! Przedmiot setowy, po przekuciu u kowala otrzyma nowe statystyki, ale bonus do zdobywanego srebra nie będzie ulegał zmianie czy kasowaniu. Zestawy przedmiotów będą rozbudowywane w czasie kolejnych aktualizacji.
7. Wprowadzimy aktualizację nagród za Zadania Specjalne. Ułatwimy niektóre z zadań oraz wprowadzimy nagrodę w postaci łaski bóstw przy każdym zadaniu specjalnym. Ułatwi to zdobywanie premii procentowej w Świątyni.
8. Robale od dziś dają zawsze 100 punktów energii oraz są wliczane do dziennego, maksymalnego limitu energii do wykorzystania.
9. Nagrody (przedmioty) zdobyte w Wyprawach, Wyprawach Gildii oraz w Wojnach Gildii mają wyższe statystyki. Przedmioty te będą  służyć przez dłuższy czas.
10. Wprowadziliśmy przeglądanie Wojen Gildii oraz Wypraw Gildii z możliwością przewijania po jednym wojowniku oraz poprawimy przewijanie walk do własnej postaci.


11. Wprowadziliśmy dodatkowo znaczek pełnego plecaka przy Zadaniach, Wyprawach oraz w Pojedynku (jeżeli jest to 10 zwycięska walka pod rząd), aby uniemożliwić ewentualną utratę przedmiotu. Konieczne będzie zrobienie miejsca w plecaku przed wykonaniem kolejnego Zadania, Wyprawy lub Pojedynku.
12. Postać z pełnym plecakiem jest pominięta w losowaniu nagród podczas zwycięskiej Wojny Gildii oraz Wyprawy Gildii. W tym wypadku nie jest możliwe wprowadzenie ograniczeń (tak jak w Zadaniach/Wyprawach), dlatego też wyłączenie osób nie posiadających miejsca w plecaku uchroni przed ewentualną utratą zdobytych nagród.
13. Zmniejszymy wartość honoru jaki już zdobyliście oraz możliwy do zdobycia w następujący sposób:
– wartość honoru zdobytego podzielimy przez 10. Nikt na tym nie straci pozycji w rankingu, a uzyskamy zdecydowanie niższe wartości.
– wartość honoru jaki będzie można zdobyć w Pojedynku (lub stracić) podzielimy przez 10. Czyli za wygraną walkę będzie można zdobyć 30 punktów honoru, przegrywając stracimy 15.
14. Złoto zdobyte w zadaniach będzie można wpłacać do gildii.
15. Aktualizacja forum.
16. Poprawienie drobnych błędów w grze.
17. Optymalizacja silnika gry.

                                           reflinkLOGO

Post Author: TreeCo