Największa aktualizacja w historii Shards of War
Ekipa przygotowuje się do wprowadzenia Aktualizacji 29. Będzie to, jak do tej pory, największy patch do grze.
Zmiany związane z systemem przedmiotów oraz nowe elementy niestandardowe:
Po długim okresie analiz i testowania twórcy usunęli wszystkie aktywne i pasywne elementy gry. Dokonali również zmian w procesie produkcji i dodali całą kolekcję przedmiotów niestandardowych (po pięć dla każdej postaci), a także kilka elementów ogólnych!
Nowy system priorytetów celowania wież:
Aby zapewnić wieżom ochronę i sprawić, by stanowiły odpowiednie zagrożenie, przeprojektowali system priorytetów namierzania celów – od teraz wieże będą występować w obronie swoich sojuszników i zawsze atakować nieprzyjacielskich Sentineli powodujących ich obrażenia. Dodatkowo dokonali zmian w platformach uzdrawiania – będą one zapewniać okresową regenerację wytrzymałości (zamiast procedury uzdrawiania, gdy gracz przebywa w wyznaczonej strefie).
Tryb obserwatora w grach niestandardowych:
W Aktualizacji 29 po raz pierwszy w Shards of War pojawi się tryb obserwatora. W momencie tworzenia gier niestandardowych gracze będą mogli zapraszać znajomych jako obserwatorów. Obserwatorzy otrzymają możliwość przełączania widoku pomiędzy graczami i kamerą swobodną oraz opcję włączania/wyłączania „mgły wojny”.