Gwiazdy gamingu podczas II edycji OVF

orangevideofestLOGO

orangevideofestLOGO

Ocelote – jeden z najsławniejszych graczy LoL; Dis i Nervarien – dwóch najpopularniejszych streamerów i komentatorów LoL; SKKF, Rock, Rojo i JDabrowsky – sławni youtuberzy gamingowi. To tylko niektóre ze sław, które będzie można spotkać 16 maja 2015 r. na warszawskim Torwarze podczas II edycji Orange Video Fest by LifeTube.

 

Wśród atrakcji przewidziano m.in. spotkania, turnieje profesjonalistów i znanych youtuberów oraz wiele stref partnerów prezentujących najnowsze gry i najlepszy dostępny sprzęt. Podczas II edycji Orange Video Fest by LifeTube – największej takiej imprezie w Polsce – obok koncertów, występów najsławniejszych youtuberów i show na scenie głównej, jedną z największych atrakcji będzie strefa gamingowa organizowana wspólnie z Fantasy Expo.

Mając na uwadze ogromne zainteresowanie gości zeszłoroczną edycją, postanowiliśmy znacząco rozbudować II edycję, na przykład o większą strefę gamingową – wyjaśnia Barbara Sołtysińska, prezes zarządu LifeTube. Na fanów e-sportu czeka wiele atrakcji, m.in.: spotkanie z Ocelote – jednym z najsławniejszych graczy w League of Legends. Pojedynki gwiazd e-sportu w Counter Strike: Global Offensive (PENTA Sports vs Gamers2) i League of Legends (Dis vs Nervarien) komentowane na żywo przez profesjonalistów. Turniej youtuberów w Mario Karts (m.in. SKKF, SA Wardęga, Rock, JDabrowsky). Oraz: strefy free-play z najmocniejszym sprzętem i najnowszymi grami, spotkania z youtuberami, konkursy, cosplay i wiele innych. I edycja Orange Video Fest by LifeTube okazała się jednym z największych internetowych wydarzeń 2014 roku – 6 grudnia 2014 r. warszawski Torwar odwiedziło ponad 8 000 osób, które miały okazję spotkać na żywo swoich ulubionych twórców.

Jest to największe tego typu wydarzenie w Europie, porównywalne z amerykańskim VidConem. Relacje, reportaże i materiały wideo z pierwszej edycji OVF by LifeTube obejrzano ponad 9 000 000 razy, a samemu wydarzeniu zostało poświęcone ponad 54 000 wzmianek w Internecie, a streamy z rozgrywek gamingowych oglądało prawie 100 000 osób.