OrcsMustDieUnchainedLOGO

W aktualizacji 2.4 Orcs Must Die! Unchained: czekają na Was nowi bohaterowie, tryb PvE i zmiany w koncepcji gry!

OrcsMustDieUnchainedLOGO

Zamknięta beta Orcs Must Die! Unchained otrzymuje nową aktualizacją o numerze 2.4. Gameforge i deweloper Robot Entertainment wprowadzają do walki Oziela, kradnącego życie bohatera, który rozwija swój pełen potencjał wraz z postępem danej rundy gry. Gracze PvP doceniają zmodyfikowany sposób działania punktów wojennych i obozów wojennych oraz wprowadzenie nowych magicznych barier i możliwych do zniszczenia obiektów za dodatkowe zasoby w grze.

Fani gry mogą teraz walczyć na ulubionej mapie „Unchained Fortress” ze sterowanymi komputerowo przeciwnikami w niekończącym się trybie. Mogą też używać tutaj znanych z poprzednich wersji gry pułapek fizycznych, które np. wyrzucają  siepaczy na kilka metrów w górę, umożliwiając tym samym zastawianie wyrafinowanych pułapek.  

W sierpniu wszystko jest nowe: zmienione punkty wojenne, możliwe do zniszczenia obiekty i magiczne bramy
W przyszłości gracze nie będą musieli pokonywać długiej drogi z pola bitwy z powrotem do swojej bazy, aby zainwestować tam zdobyte z trudem punkty wojenne w celu udoskonalenia swojego obozu wojennego. Zamiast tego punkty będą przypisywane bezpośrednio do obozu, na którego pasie zostały zdobyte.
Nowymi elementami w grze są możliwe do zniszczenia obiekty, które są porozrzucane po całej mapie w formie waz i które dają graczom dodatkowe punkty wojenne i punkty doświadczenia. Sposób działania magicznych barier, które zastąpią dotychczasowe bramy, jest bardzo prosty: własne jednostki i sojusznicy przechodzą je bez problemu, a siepacze i gracze z obozu przeciwnika muszą się przez nie przebijać po staremu. Uszkodzone bariery regenerują się przez określony czas same, podczas gdy bariery zniszczone całkowicie trzeba naprawiać od nowa.

Przegląd najważniejszych zmian wprowadzonych w aktualizacji:
+ Nowy heros: złodziej dusz Oziel, ofensywny mag, którego umiejętności zależą od całkowitej ilości posiadanej przez niego many
+ Na mapie „Unchained Fortress” można teraz grać również w PvE
+ Punkty wojenne jako możliwy do zrealizowania zasób odpada, waluta będzie w przyszłości wędrowała bezpośrednio do obozu wojennego 
+ Możliwe do zniszczenia obiekty dają graczowi i pobliskim sprzymierzeńcom dodatkowe punkty wojenne i punkty doświadczenia
+ Powrót ulubionych pułapek fizycznych w niekończącym się trybie

Post Author: TreeCo