plemionaLOGO

Kolejne światy w Plemionach

plemionaLOGO

Twórcy Plemion, z okazji pierwszego dnia wiosny postanowili otworzyć kolejne dwa serwery o numerkach 82 i 83.  Dziś od godziny 10 do 25 marca  macie okazje skorzystać z wstępnego logowania. Podczas ostatniego otwierania światów, graczą nie spodobało się  że wszystkie miały standardową prędkość. Dlatego też światy dziś otwarte mają kilka innowacji. Oto ich specyfikacja:

Świat 82- Styl 4.0
Warunek zwycięstwa: zdobycie przez plemię 75% aktywnych (czyli mających właściciela) wiosek.

[spoiler]

  • Prędkość: 0,5
  • Prędkość jednostek: 2
  • Nowe funkcje Premium: tak
  • Flagi: tak
  • Morale: na podstawie punktów i czasu
  • Ochrona początkowa: 5 dni
  • Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
  • Rycerz: tak, ze „starymi” przedmiotami
  • Łucznicy: tak
  • Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
  • Fake limit: 1%
  • Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
  • Kościół: brak
  • Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
  • Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3500
  • Noc: od północy do ósmej
  • Szlachta: monety
  • Max. dystans szlachcica: 100 pól
  • Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka + ataki na członków plemienia traktowane są jak odwiedziny
  • Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
  • Handel: tylko oferty 1:1 + wymiana surowce/premium
  • Chłopi: tak
  • Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry

[/spoiler]

Świat 83- Styl 3.0
Warunek zwycięstwa: zdobycie przez plemię 70% aktywnych (czyli mających właściciela) wiosek.
[spoiler]

  • Prędkość: 2
  • Prędkość jednostek: 0,5
  • Nowe funkcje Premium: nie
  • Flagi: nie
  • Morale: brak
  • Ochrona początkowa: 3 dni
  • Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
  • Rycerz: tak, bez przedmiotów
  • Łucznicy: tak
  • Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
  • Fake limit: 1%
  • Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki, surowce oraz jednostki poza wioską
  • Kościół: nie
  • Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
  • Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000
  • Wioski bonusowe: nie
  • Wybór kierunku: tak
  • Noc: od północy do ósmej
  • Szlachta: monety
  • Limit członków plemienia: 60, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
  • Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
  • Handel: tylko oferty 1:1
  • Chłopi: tak
  • Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry
  • Farmienie: brak (wojska nie rabują surowców z atakowanych wiosek)

[/spoiler]

Kurcze, gdzie te czasy kiedy serwery były otwierane gdy poprzednie się zapełnią? Gdzie te czasy kiedy twórcy liczyli się ze zdaniem gracza? Teraz liczy się tylko „hype” gracza na nowo otwartym serwerze, w końcu może dzięki temu wyda troszke drobnych?

http://www.plemiona.pl/

Post Author: TreeCo